مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-13دانش

مسابقه دانشجویی نانو در تیر سال 1402 می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به عنوان رقابت علمی بزرگ با موضوع علم و فناوری، با هدف آموزش، - دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو از تیرماه سال آینده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به عنوان رقابت علمی بزرگ با موضوع علم و فناوری، با هدف آموزش، رقابت و کسب و کار در تیرماه سال 1402 در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

این رقابت با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه ها خواهد بود، بر این اساس برگزیدگان این مسابقه از جوایز ویژه شامل امتیاز بنیاد ملی نخبگان، مدال مسابقه، مجوز ورود به نانو استارت آپ، مجوز ورود به شبکه مدرسان فناوری نانو، گرنت پژوهشی، گرنت آموزشی و وجه نقد برخوردار می شوند.

برگزیدگان همچنین مشمول دریافت مدال طلا، نقره و برنز مسابقه ملی فناوری نانو و اهدای بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی و گرنت پژوهشی خواهند شد.

مرحله نخست دوازدهمین مسابقه ملی نانو از اول تا 3 تیرماه 1402 به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود و 300 نفر برتر این مرحله، وارد مرحله دوم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه دانشجویی نانو در تیر سال 1402 می شود

مسابقه دانشجویی نانو در تیر سال 1402 می شود