مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-13اجتماعي

سرانه مصرف اسباب بازی در کشور بسیار پایین است


یک تولیدکننده می گوید سرانه مصرف اسباب بازی در کشور ما بسیار پایین است، هرچند نسل جدید و خانواده ها امروز ذهن و نگرششان توسعه یافته است و هزینه می کنند، - اما باز هم جای کار بسیار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رضا سلطانی تولیدکننده اسباب بازی، درباره تأثیر آموزش و بازی های حرکتی بر کودکان امروز و زندگی آن ها و همچنین فعالیتی که در این حوزه انجام می دهد، گفت: تمرکز ما در خانه های بازی بر روی بازی های حرکتی و مهارت آموزی است، اتفاقی که کمتر به آن پرداخته شده است، چرا که بچه های ما، امروز در مدارس و مراکز تربیتی کمتر نسبت به آن آموزش می بینند.

در واقع ما در خانه های بازی، سبک جدیدی که مبتنی بر دانش روز دنیاست را آموزش می دهیم، مانند اوریگامی که هر دو نیم کره مغز را درگیر می کند و بسیاری دیگر که مهارت محسوب می شوند.

متأسفانه بچه های ما در مدرسه مهارت آموزی ندارند و حتی خلاف آن انجام می شود.

وی ادامه داد: در جنین شرایطی بچه ها به دلیل نبود سبک درست آموزشی در مدارس، کم کم اعتماد به نفسشان پایین می آید، بنابراین در معرض آسیب های جسمی و روحی روانی قرار می گیرند و از سوی دیگر استفاده افراطی از محصولات دیجیتال و نبود آموزش های صحیح، به سلامت جسم و روان آن ها آسیب جدی وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف اسباب بازی در کشور بسیار پایین است

سرانه مصرف اسباب بازی در کشور بسیار پایین است