مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-13اقتصادي

چالش های حوزه ناباروری با کمک فناوران داخلی بررسی شد


«گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» با هدف شناسایی چالش ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.

- گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری با هدف شناسایی چالش ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دبیرخانه حمایت از طرح های فناورانه خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد و تولیدکنندگان این محصولات و بازیگران جامعه هدف در آن مشارکت داشتند.

در این جلسه امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد علوم و فناوری های سلول های بنیادی بر لزوم کار جمعی برای تحقق توسعه در کشور تاکید کرد و گفت: هدف نهایی این نوع گردهمایی ها پیشرفت در درمان است که استفاده هرچه بیشتر از محصولات ایرانی، اشتغال جوانان و افزایش کیفیت محصولات برای صادرات به خارج از کشور را نیز به همراه خواهد داشت.

وی افزود: رویارویی و آشنایی با چالش ها و فرصت های مسیر پیش روی هریک از طرفین درمانگر و تولیدکننده از اهداف مهم این گردهمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های حوزه ناباروری با کمک فناوران داخلی بررسی شد

چالش های حوزه ناباروری با کمک فناوران داخلی بررسی شد