مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-13اجتماعي

5 پایگاه امدادی بین شهری در خراسان جنوبی احداث می شود


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از دریافت مجوز راه اندازی پنج پایگاه امدادی بین شهری در استان خبر داد و گفت: این پایگاه ها در سطح استان احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود اکبری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره رسالت های ذاتی مجموعه هلال احمر بیان کرد: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از بازوان اصلی جمعیت هلال احمر طی یک سال و نیم گذشته کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته است.

وی با اشاره اقدامات انجام شده توسط معاونت امداد و نجات از ابتدای شهریور ماه سال 1400 تاکنون، گفت: در این مدت مجوز راه اندازی پنج پایگاه بین شهری در سطح استان دریافت شده که در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: راه اندازی پایگاه کوهستان در شهرستان بیرجند، راه اندازی و بهسازی دو سایت مخابراتی در شهرستان های نهبندان و درمیان، اجرای سایت مخابراتی شاسکوه، جایگزینی بالگرد بل 205 با بالگرد بل 412 از اهم اقدامات انجام شده طی یک سال و نیم گذشته بوده است.

اکبری با بیان اینکه همچنین در این مدت سه دستگاه موتور تریل و یک دستگاه خودرو دو کابین به هلال احمر استان اختصاص داده شده است، گفت: در راستای ارتقا سطح خدمت رسانی ها در حوادث، 13 دستگاه لجن کش برقی و 31 باکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پایگاه امدادی بین شهری در خراسان جنوبی احداث می شود

5 پایگاه امدادی بین شهری در خراسان جنوبی احداث می شود