مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-13اقتصادي

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار در استان همدان


رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انصارالحسین (ع) از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب وکار خبر داد و گفت: این رویداد، - همدان- رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انصارالحسین (ع) از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب وکار خبر داد و گفت: این رویداد، فرصتی برای دیدن ظرفیت های ناشناخته صنعتی استان است.

شهرام بیرامی در گفتگو با مقام معظم رهبری ارتقای جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه را به عنوان یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی دانستند.

با توجه به همین امر استان همدان نیز دارای ظرفیت های دست نخورده صنعتی و مستعد پیشرفت محسوب می شود که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین و همت صنعتگران استان است.

وی افزود: از همین رو استان همدان تا چند روز آینده در آستانه برگزاری اولین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت قرار دارد و این نمایشگاه به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن استان همدان در تدارک برگزاری است.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انصارالحسین (ع)، هدف از برپایی چنین نمایشگاهی را برگزاری رویدادهای مختلف را چنین عنوان کرد: این رویداد، در راستای گردهم آمدن شرکت های دانش پایه و تمام اجزای مختلف صنعت اعم از واحدهای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار در استان همدان

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار در استان همدان