مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-13سياسي

ضرورت تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل در جهت میزبانی رویداد 2023


باتوجه به میزبانی اردبیل در رویداد بین المللی2023 تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: باتوجه به میزبانی اردبیل در رویداد بین المللی2023 تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار اردبیل 24 بهمن در جلسه ستاد رویداد بین المللی گردشگری 2023 اظهار کرد: باتوجه به میزبانی اردبیل در این رویداد بین المللی باید زیرساخت های گردشگری شهرستان تکمیل و در راستای خدمات رسانی بهتر به گردشگران برنامه های آموزشی برای هتل داران و مراکز گردشکری و خدمات رسانی به پیشنهاد فرمانداری اردبیل و باهمکاری سازمان فنی حرفه ای ومیراث فرهنگی برگزار شود.

سید محمد اعتماد اعجازی بیان کرد: در ستاد رویداد 2023 وظیفه دستگاه های اجرایی مشخص شده و هر کدام از دستگاه باید نسبت به حوزه کاری خود اقدامات عملی انجام دهند.

وی ادامه داد :جذب اعتبارات ملی هم برای میزبانی بهتر از این رویداد باید اولویت باشد و خدمات رسانی در حوزه های مختلف گردشگری باید مبنای کار باشد تا رضایت گردشگران فراهم شود.

فرماندار اردبیل همچنین یادآور شد: باید از این رویداد بزرگ برای توسعه زیرساخت های گردشگری و افزایش جذب گردشگران داخلی وخارجی در منطقه استفاده شود و دستگاه های اجرایی هم از تجربیات شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل در جهت میزبانی رویداد 2023

ضرورت تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل در جهت میزبانی رویداد 2023