مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-13سياسي

نماز شکر در مساجد همدان خوانده می شود


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: به منزله شکرگزاری از نعمات خداوند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماز شکر را در مساجد همدان به جا می آوریم.

- حجت الاسلام وحید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نماز شکر برای بارش نزولات آسمانی در مساجد و شکر نعمت حضور 21 میلیونی مردم در جشن انقلاب اسلامی ایران جای شکر گذاری دارد.

وی افزود: هیأت ها و مساجد که همیشه خدمتگذار مردم و در کنار مردم بودند یکی از کارکردهای خودشان را نشان خواهند داد که اهل خدمت هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ضمن اینکه بارش های خوب الهی را در استان شاهد هستیم؛ گفت: با این وجود مشکلاتی را برای تردد همشهریان داریم و با توجه به اینکه هیاتی ها و مسجدی ها اهل خدمت هستند نباید منتظر باشیم که نهادهای خدماتی همیشه مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام عباسی اضافه کرد: با توجه به حجم چنین برفی نیاز به مساعدت مردم و هیاتی ها داشته و در این زمینه هیأت ها و مسجدی های همدان آمادگی کامل را دارند در این حوزه ورود پیدا کرده و در برف روبی معابر و محلات کمک های لازم را داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: برف روبی کوچه ها و محل عبور و مرور مردم و کمک به بازگشایی معابر و همسایه های مسجد و هیأت، همراهی و کمک به سالمندان و کودکان و در راه ماندگان، تشویق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز شکر در مساجد همدان خوانده می شود

نماز شکر در مساجد همدان خوانده می شود