مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:292023-02-13اجتماعي

فعالیت 163 نیروی راهداری کرمانشاه/ محورهای مواصلاتی باز و تردد عادی است


اون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است و عملیات بازگشایی 16 محور روستایی ادامه دارد.

- علی سلیمی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارسدر کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان طی روز گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است و عملیات بازگشایی 16 محور روستایی ادامه دارد.

وی افزود: راهداران طی 24 ساعت گذشته 2 هزار و 840 کیلومتر باند از محورهای اصلی و شریانی استان را برف روی کردند و اکنون نیز همه جاده های استان کرمانشاه باز و تردد در جریان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برای بازگشایی و برفروبی این 2 هزار و 840 کیلومتر باند، 163 نفر راهدار، 108 دستگاه ماشین آلات راهداری، یک هزار و 320 تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

وی درباه عملیات برف روبی در محورهای روستایی، گفت: 45 محور روستایی عملیات برف روبی و بازگشایی انجام شده است و 16 محور درحال بازگشایی است که تعداد نیروهای راهداری درگیر عملیات برف روبی در محورهای روستایی 26 نفر به همراه 20 دستگاه ماشین آلات راهداری 400 کیلومترباند عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 163 نیروی راهداری کرمانشاه/ محورهای مواصلاتی باز و تردد عادی است

فعالیت 163 نیروی راهداری کرمانشاه/ محورهای مواصلاتی باز و تردد عادی است