مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-12فرهنگي

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور در اسلامشهر


نمایشگاه انفرادی آثار کاریکاتور هنرمند، ابوالفضل رحیمی در نگارخانه هنر اسلامشهر امروز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، نمایشگاه آثار هنرمند کاریکاتوریست اسلامشهری، ابوالفضل رحیمی امروز با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر در محل نگارخانه هنر اسلامشهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه، به عنوان چهارمین نمایشگاه انفرادی این کاریکاتوریست برجسته، بالغ بر 30 اثر از آثار هنری وی در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته که علاوه بر آن  چند نمایشگاه جمعی هم در اقصی نقاط دنیا از وی به معرض نمایش درآمده است.

ابوالفضل رحیمی، هنرمند کاریکاتوریست در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به اهداف و برنامه های دشمنان خود فروخته و استکبارجهانی برای ایجاد فتنه در بین آحاد مردم و تجزیه کردن سرزمین ایران اسلامی، تلاش نمودم با استفاده از ابزار هنر و خلق آثار هنری زوایای پنهان توطئه های دشمنان این انقلاب و کشور را با زبان هنر و در قالب کاریکاتور بیان کنم.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد 30 اثر کاریکاتوری در زمینه روابط بین الملل و ارتباط نتانیاهو با سران کشورهای استعمارگر غرب و عرب خودفروخته که برای ضربه زدن به کشورهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور در اسلامشهر

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور در اسلامشهر