مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-12سياسي

2 هکتار از حریم 60 متری ساحل بوشهر آزادسازی شد


رییس کل دادگستری استان بوشهر از آزادسازی 2 هکتار از ساحل در حریم 60 متری دریا در سطح بوشهر و آغاز کلنگ زنی ساحل سازی تفریحی در این منطقه جهت استفاده عموم شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهر انگیز عصر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی و آغاز ساحل سازی به نفع مردم در منطقه آزاد شده حریم 60 متری دریا از آزادسازی 2 هکتار از ساحل در حریم 60 متری دریا در سطح بوشهر و آغاز کلنگ زنی ساحل سازی تفریحی در این منطقه جهت استفاده عموم شهروندان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با توجه به دستورات رییس جمهور و ریاست قوه قضاییه در خصوص آزاد سازی سواحل و حریم 60 متری دریا و ابلاغ به همه حوزه های قضایی استان تاکنون همه مواردی که در حریم سواحل قرار داشتند آزاد سازی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا به هر سازمانی که این حریم را تصرف کرده بود اعلام شد تا اقدامات لازم صورت گیرد که خوشبختانه در همه حوزه های استان همکاری های لازم صورت گرفت و آزاد سازی ها انجام شد.

وی در ادامه در مراسم جداره سازی دهکده گردشگری حضور یافت و گفت: ایرادی که در این منطقه وارد است و به عنوان یک آسیب تلقی می شود، لایروبی نکردن آن در 40 سال گذشته است که محیط زیست و اداره کل بنادر و کشتیرانی باید به وظیفه قانونی خود در این خصوص عمل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هکتار از حریم 60 متری ساحل بوشهر آزادسازی شد

2 هکتار از حریم 60 متری ساحل بوشهر آزادسازی شد