مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:162023-02-12سياسي

طرح احسان ماندگار در قم اجرا می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طرح احسان ماندگار باهدف باز استفاده از وسایل خانگی و ترویج فرهنگ بازیافت و کمک به مددجویان از سوی شهرداری قم و با مشارکت اداره کل بهزیستی استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در گفت وگویی خبری اظهار کرد: طرح هبه با مشارکت اداره کل بهزیستی استان و به منظور جمع آوری لوازم مازاد ارزشمند شهروندان و اهدای آن به مددجویان اجرا می شود.

به گفته وی، اجرای طرح احسان ماندگار، رویکرد متفاوتی جهت ارتقای مشارکت شهروندان در طرح های اجتماعی است که با توجه به استقبال شهروندان در سنوات گذشته برنامه ریزی و اجرا خواهد شد .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: جلوگیری از انباشت غیرضروری اجناس بلااستفاده، افزایش فضای مفید منازل، اشاعه فرهنگ بازیافت و .

از دیگر اهداف اجرای این طرح است .

وی خاطرنشان کرد: کالاهایی مانند یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، جاروبرقی و سایر لوازم خانگی ازجمله اقلامی هستند که از سوی نیازمندان درخواست و مطالبه بیشتری دارد و مردم نوع دوست قم می توانند لوازم خانگی مازاد ارزشمند خود را در این طرح به نیازمندان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح احسان ماندگار در قم اجرا می شود

طرح احسان ماندگار در قم اجرا می شود