مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:412023-02-12ورزشي

آوار «VAR» بر سر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/آقای افشاریان؛ یک راه را انتخاب کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد در هر زمینه ای که حساب کنیم از استان های با نیروی انسانی مستعد و آکنده از جوانانی باهوش و با استعداد است که می توانند چه در سطح ملی و چه در سطوح بین المللی برای کشور و استان خود افتخار آفرینی کنند.

در زمینه ورزش نیز این استان جوانانی دارد که در رشته های مختلف تیمی و انفرادی قادر به افتخار آفرینی برای کشور و استان خود هستند به خصوص در رشته فوتبال که نشان داده اند با اندک توجهی می توانند در میان باشگاه های بزرگ فوتبال ایران خودنمایی کرده و همچنان که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقطعی و تیم فوتبال صنعت نفت گچساران در مقطع دیگر توانستند به فوتبال ایران خود را تحمیل کنند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج که به همت شهردار اسبق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قدم به عرصه وجود گذاشت توانست با اندک حمایتی از سوی شورای اسلامی آن دوره و همچنین شهردار آن هنگام برای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی دلبری کند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ترکیبی از جوانان بومی و همچنین تعدادی از بازیکنان غیر بومی توانست در لیگ دسته یک فوتبال ایران و همچنین در جام حذفی کارهای بزرگی کند و یقه بسیاری از تیم ها را چه در یاسوج و در شهرهای دیگر کشور بچسبد و حتی تا مرزهای رسیدن به لیگ برتر فوتبال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار «VAR» بر سر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/آقای افشاریان؛ یک راه را انتخاب کن

آوار «VAR» بر سر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/آقای افشاریان؛ یک راه را انتخاب کن