مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:412023-02-12سياسي

کانون طلاب جمعیت هلال احمر قاینات افتتاح شد


امام جمعه خضری دشت بیاض قائنات گفت: با توجه به حادثه خیزی بخش نیمبلوک خواستار ارتقای بیشتر خدمات هلال احمر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاین، امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، کانون طلاب جمعیت هلال احمر در مدرسه علمیه جعفریه قاین و مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شهر خضری دشت بیاض افتتاح شد.

حجت الاسلام درویشی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در  این مراسم بیان کرد: کانون های طلاب هلال احمر در مدارس علمیه با هدف آشنایی طلاب با مباحث امدادی در حوادث، گسترش روحیه بشر دوستی، کمک به همنوع، تبیین مسائل شرعی در حوادث و انجام خدمات فرهنگی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه از طلاب خواستاریم جمعیت هلال احمر را در تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر  را یاری کنند، افزود: علما و روحانیت می توانند با استفاده از ظرفیت تریبون های مختلف در انتقال بایدها و نباید های ایمنی در مواقع بحران، به خوبی ایفای نقش کنند.

مجتبی اکبری ، رییس جمعیت هلال احمر قاینات هم در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه امروز تعدادی از امدادگران و نجاتگران پایگاه های امدادی شهرستان قاینات از طلاب جوان حوزوی هستند، اظهار کرد: امید است تعامل بین هلال احمر و مدارس علمیه بیش از پیش افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون طلاب جمعیت هلال احمر قاینات افتتاح شد

کانون طلاب جمعیت هلال احمر قاینات افتتاح شد