مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-12اجتماعي

اقدام جهادی برای محرومیت زدایی در روستای شیری حیاطی


جلسه میز خدمت و بررسی مشکلات ویژه روستاهای محروم و دور افتاده میه کومه، سلی، گونش، شیری حیاطی و خان حیاطی آستارا با حضور مسئولان ارشد این شهرستان مرزی برگزار شد.

- روستاهای محروم و دورافتاده میه کومه، سلی، گونش، شیری حیاطی و خان حیاطی بخش لوندویل شهرستان مرزی آستارا با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و برخوردار نبودن از راه های دسترسی مناسب، از جمله مناطق صعب العبور، محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان مرزنشین استان گیلان به شمار می رود و سخت گذر بودن مسیرها، فاصله دور از مرکز شهرستان و بخش، زمینه عدم بهره مندی بیشتر ساکنان روستاهای آن از امکاناتی چون راه دسترسی مناسب، آب شرب، نبود امکانات ورزشی، برق و شبکه گاز را فراهم کرده است.

اما در سال های اخیر با تلاش های مسئولان شهرستان و خدمات رسانی دولت، گام های موثری برای کاهش مشکلات و رفع محرومیت از چهره روستاهای فوق برداشته شده است.

استقرار میز خدمت در مسجد صاحب الزمان روستای شیری حیاطی در یک روز سرد برفی به عنوان دورترین روستای شهرستان برای بررسی مشکلات منطقه از جمله راه دسترسی و سایر موارد مورد نیاز روستاهای این منطقه، نشان دهنده عزم جدی برای محرومیت زدایی به خصوص در مناطق روستایی بخش لوندویل شهرستان مرزی آستارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جهادی برای محرومیت زدایی در روستای شیری حیاطی

اقدام جهادی برای محرومیت زدایی در روستای شیری حیاطی