مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-12اجتماعي

آماده باش و هشدار هلال احمر برای بارش شدید برف، باران و وزش باد در 18 استان


سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش هلال احمر درپی پیش بینی بارش شدید برف و باران و وقوع کولاک، وزش شدید باد و احتمال ریزش بهمن در 18 استان کشور خبر داد.

- سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش هلال احمر درپی پیش بینی بارش شدید برف و باران و وقوع کولاک، وزش شدید باد و احتمال ریزش بهمن در 18 استان کشور خبر داد.

صادق محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی از بارش شدید برف و باران و وزش شدید باد در برخی از نقاط کشور گفت: برابر اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از امروز تا چهارشنبه هفته جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هشدار هواشناسی در همین بازه زمانی برای استان چهارمحال و بختیاری از نوع هشدار سطح قرمز است، گفت: در همین راستا نیز در این استان بارش سنگین برف، کولاک برف و ریزش بهمن پیش بینی شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنین از امروز تا یکشنبه وزش شدیدباد و وقوع گرد و غب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش و هشدار هلال احمر برای بارش شدید برف، باران و وزش باد در 18 استان

آماده باش و هشدار هلال احمر برای بارش شدید برف، باران و وزش باد در 18 استان