مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-12بين الملل

ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات 2020 آمریکا پوچ از آب درآمد


شرکت تحقیقاتی که رییس جمهور سابق آمریکا برای اثبات ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور استخدام کرده بود، از یافتن مدرکی دال بر این ادعا، - ناکام مانده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مرهر به نقل از راشاتودی، نشریه واشنگتن پست در گزارشی جنجالی به نقل از چندین منبع، نوشت که شرکت تحقیقاتی که تیم حقوقی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا برای اثبات تقلب در انتخابات 2020 این کشور استخدام کرده بود، هیچ مدرک قابل ارائه ای دال بر این ادعا پیدا نکرده و در نتیجه یافته های تحقیقات علنی یا به دادگاه ارائه نشده است.

به گفته چهار منبع موثق، تیم انتخاباتی ترامپ گروه تحقیقاتی برکِلی را برای بررسی نتایج انتخابات در 6 ایالت استخدام کرده و این شرکت مولفه های بیشماری را برای اثبات ادعاهای ترامپ مورد بررسی قرار داده بود.

به گفته یکی از منابع، این شرکت همه چیز را بررسی کرد؛ تغییر نشانی پستی، مهاجران غیرقانونی، جمع آوری آراء از سوی اشخاص ثالث، دوبار رای دادن افراد، عدم سازگاری میزان مشارکت با آراء، ناسازگاری تاریخ تولد، رای دادن مرده ها و … با این حال، نتایج یافته ها ناامیدکننده بوده است.

هرچند این شرکت مدعی شده که به چند مورد نقض قانون هم برخورده اما برای زیر سوال بردن پیروزی جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا کافی نبوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات 2020 آمریکا پوچ از آب درآمد

ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات 2020 آمریکا پوچ از آب درآمد