مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-12اقتصادي

قطعی گاز صنایع در استان سمنان طبق برنامه ریزی مدون خواهد بود


در صورتی که در ادامه زمستان دچار افت گاز شویم قطعی گاز صنایع با دو ضرورت شامل اطلاع رسانی و سپس برنامه ریزی مدون خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در نشست رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به ضرورت مصرف بهینه گاز و انرژی توسط صنایع و واحدهای تولیدی، تاکید کرد: همراهی صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی تاکنون در سراسر استان خوب بوده است.

وی افزود: در صورتی که در ادامه زمستان دچار افت گاز شویم قطعی گاز صنایع با دو ضرورت شامل اطلاع رسانی به صنایع و واحدهای تولیدی و سپس برنامه ریزی مدون خواهد بود.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه گردشگری استان در پایتخت نیز به مثابه یک فرصت ویژه یاد کرد و گفت: سمنان در زمینه برگزاری نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تهران پیشگام و پیشتاز بود که توانست ظرفیت های خوب سرمایه گذاری این استان را بشناساند.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان استعداد بسیار بالایی در بحث زنجیره ارزش از تولید تا توزیع دارد که باید در راستای تحقق رشد اقتصادی، به آن توجه ویژه شود، ابراز داشت: بانک های عامل استان تاکنون در بحث پرداخت تسهیلات، همراهی مطلوبی داشتند که نیاز است در ادامه نیز این مهم تا پایان سال ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی گاز صنایع در استان سمنان طبق برنامه ریزی مدون خواهد بود

قطعی گاز صنایع در استان سمنان طبق برنامه ریزی مدون خواهد بود