مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:382023-02-12بين الملل

زلزله سوریه چگونه اوج رسوایی آمریکا را به نمایش گذاشت؟


روزنامه رأی الیوم، با انتشار یادداشتی به بررسی این موضوع پرداخت که چگونه زلزله هفته پیش، چهره زشت آمریکا و رسانه های عربی که سعی در زیباسازی محاصره ظالمانه سوریه را داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه آمریکا این روزها از کانال بسیاری از شبکه های تلویزیونی عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شبکه های اجتماعی در تلاش برای ترمیم وجهه زشت و جنایتکار خود به دلیل محاصره مردم سوریه است، کارزار شدیدی به راه انداخته است.

با این ادعا که تحریم های  سوریه و قانون موسوم به سزار مانع از ورود کمک های بشردوستانه به این کشور پس از زلزله که منجر به کشته شدن هزاران سوری که همگی در مناطق شمالی تحت حاکمیت دولت سوریه بودند، نمی شود.

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم چاپ لندن با اشاره به این موضوع نوشت: صدور چنین بیانیه ای از سوی وزارت خارجه آمریکا، به منزله اعتراف به ارتکاب چنین جنایتی [در حق مردم سوریه] و آگاهی از وضعیت نارضایتی حاکم بر اکثر نقاط جهان عرب و اسلام در نتیجه پایبندی به این تحریم ها به بهانه جلوگیری از کمک اهداکنندگان کمک به سوریه است.

با این حال، این کمپین رسانه ای گمراه کننده، نتیجه ای نخواهد داشت، نه به دلیل تاخیر بیش از چهار روزه در [کمک به زلزله زدگان]، بلکه به این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله سوریه چگونه اوج رسوایی آمریکا را به نمایش گذاشت؟

زلزله سوریه چگونه اوج رسوایی آمریکا را به نمایش گذاشت؟