مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-12اقتصادي

اجرای طرح جدید هوشمندسازی یارانه آرد و نان در خراسان شمالی قطعی نیست


مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: اجرای مرحله جدید طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در این استان قطعی نیست.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: اجرای مرحله جدید طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در این استان قطعی نیست.

رحمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان با هدف جلوگیری از خروج آرد یارانه ای از شبکه توزیع اجرایی شد.

وی افزود: در اوایل سال جاری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان با قرار دادن دستگاه های کارت خوان در اختیار نانوایی ها شروع شد و همه نانوایی ها به این دستگاه تجهیز شدند و فقط تعدادی اندکی از نانوایی ها که زیرساخت لازم را نداشتند، مجهز نشدند.

رحمانی ادامه داد: قرار بر این است تا در مرحله جدید سهمیه آرد به صورت شناور در بازه زمانی 10 تا 15 روزه در اختیار نانوایی ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این بازه زمانی در خراسان شمالی 15 روزه است، تصریح کرد: در واقع آرد یارانه ای بر اساس میزان مصرفی که یک نانوایی در دوره قبل دارد، به آن نانوایی اعطا می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: ملاک دریافت سهمیه آرد، عملکرد قبلی است و هر نانوایی که عملکرد بهتری داشته باشد و نان بیشتری را تولید کند و در اختیار مردم قرار دهد، آرد یارانه ای بیشتری را خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جدید هوشمندسازی یارانه آرد و نان در خراسان شمالی قطعی نیست

اجرای طرح جدید هوشمندسازی یارانه آرد و نان در خراسان شمالی قطعی نیست