مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-12اقتصادي

700 پروژه در استان اصفهان به بهره برداری رسید


معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: هم زمان با دهه فجر 700 پروژه با اعتباری بالغ بر 140 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

- مهران زینلیان در حاشیه سفر به تیران و کرون در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از میان 700 پروژه مورد بهره برداری دهه فجر اعتبار نیمی از آنها از اعتبارات ملی تأمین شده و جز پروژه های مهم استان اصفهان بود.

وی افزود: نیمی از این تعداد پروژه های افتتاح شده در شهرستان های استان توسط بخش خصوصی، دولتی و مشارکتی اجرا شده بود که در این ایام مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به جدید بودن پروژه ها، گفت: علوم دانش بنیان و فناوری های نوین در اجرای طرح و پروژه های عمرانی و خدماتی و توسعه اقتصادی مورد توجه قرار گرفته و دانش آموختگان دانشگاهی با ارتباط صنعت توانسته اند به موفقیت های چشم گیری برسند.

وی معتقد است، دولت سیزدهم از طرح های دانش بنیان و علوم نوین حمایت می کند و همین موضوع با کاهش هزینه ها و بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر کمک می کند.

زینلیان با بیان اینکه با معضل کمبود آب در استان اصفهان مواجه هستیم، تصریح کرد: فناوری های نوین در بخش کشاورزی اهمیت خاصی دارند و با استفاده از تکنولوژی و بررسی اقلیم در شرق اصفهان، قادر به توسعه کشاورزی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 پروژه در استان اصفهان به بهره برداری رسید

700 پروژه در استان اصفهان به بهره برداری رسید