مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:562023-02-12سياسي

آزمایش های هند برای انجام جاه طلبانه ترین مأموریت فضایی


«سازمان پژوهش های فضایی هند»، آزمایش های مورد نیاز را برای آماده سازی نخستین مأموریت سرنشین دار هند به فضا از سر گرفته است.

- سازمان پژوهش های فضایی هند ، آزمایش های مورد نیاز را برای آماده سازی نخستین مأموریت سرنشین دار هند به فضا از سر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، جاه طلبانه ترین مأموریت هند پس از تأخیرهای پیش آمده، به آرامی دوباره جای خود را پیدا می کند.

سازمان پژوهش های فضایی هند (ISRO) که آژانس فضایی ملی هند است، روز هفتم فوریه یک مجموعه از آزمایش های مورد نیاز را برای تکمیل روش ها و سخت افزار برنامه پرواز فضایی سرنشین دار خود موسوم به گاگانیان (Gaganyaan) از سر گرفت.

این سازمان روز هشتم فوریه در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که آژانس فضایی با نیروی دریایی هند برای بیرون آوردن یک ماژول سرنشین دار ساختگی از یک استخر بسته همکاری می کند.

این آزمایش ها در مرکز آزمایش Water Survival Test Facility متعلق به نیروی دریایی هند در شهر کوچی که پیشتر کوچین نامیده می شد، انجام می شوند که شهری در جنوب غربی هند است.

به گفته سازمان پژوهش های فضایی هند، این تاسیسات پیشرفته، شرایط گوناگون دریا، شرایط محیطی و روز و شب را شبیه سازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش های هند برای انجام جاه طلبانه ترین مأموریت فضایی

آزمایش های هند برای انجام جاه طلبانه ترین مأموریت فضایی