مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-12سياسي

آغاز دومین رویداد یارستان کودکستان از امروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: منابع تربیتی و آموزشی دوران کودکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و به طور غیر مستقیم بر رشد کودک و فرآیند های یادگیری وی مؤثرند؛ - رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دومین دوره رویداد یارستان کودکستان از 23 بهمن ماه ویژه فعالین حوزه کودک آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: منابع تربیتی و آموزشی دوران کودکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و به طور غیر مستقیم بر رشد کودک و فرآیند های یادگیری وی مؤثرند؛ در نتیجه استفاده از محتوا های مفید در روند یادگیری کودکان و نیز ظرفیت های دغدغه مندان این حوزه در اولویت قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، رویداد یارستان کودکستان یک با هدف سامان دهی و ارتقای سطح کمی و کیفی محتوا های مناسب برای کودکان زیر هفت سال برگزار کرد و محتوا های فاخری تولید و با کمک نهاد هایی مثل کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان منتشر شد.

همتی فر اضافه کرد: محور های این رویداد شامل بسته های تربیت و یادگیری کودک محصولی ترکیبی از چندمحور است؛ مثلا کتاب کار به همراه کتاب راهنمای معلم و اسباب بازی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین رویداد یارستان کودکستان از امروز

آغاز دومین رویداد یارستان کودکستان از امروز