مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-12سياسي

افرادی که کشته سازی کرده و خسارت به بار آوردند، عفو نخواهند شد


دادستان کل کشور بااشاره به عفو اخیر رهبری گفت: تفاوت این عفو با عفو های گذشته در این بود که علاوه بر محکومین عمدی، زندانیان حوادث اخیر را هم مشمول و حتی متهمین هم در این گروه قرار گرفتند و دامنه عفو بسیار گسترده شد.

- دادستان کل کشور بااشاره به عفو اخیر رهبری گفت: تفاوت این عفو با عفو های گذشته در این بود که علاوه بر محکومین عمدی، زندانیان حوادث اخیر را هم مشمول و حتی متهمین هم در این گروه قرار گرفتند و دامنه عفو بسیار گسترده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری با حضور در مجموعه زندان مرکزی اصفهان از خوابگاه ها، کارگاه های بنیاد تعاون و اشتغال زندانیان در این زندان بازدید کرد.

در این بازدید مددجویان به تشریح روند نگهداری و محاکمه قضایی خود پرداختند و به صراحت از نوع برخورد، رسیدگی های قضایی، اسکان، پذیرایی، ملاقات و در کل نوع رفتار کارکنان در زندان ها ابزار رضایت و قدردانی کردند.

دادستان کل کشور در این دیدار ها با اشاره به عفو گسترده مقام معظم رهبری و بالاخص عفو زندانیان اغتشاشات اخیر از زندانیان خواست: پس از آزادی و بازگشت به جامعه در راه خدمت به نظام و مردم گام بردارند.

وی سپس از مجموعه کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی بنیاد تعاون در مجاورت زندان مرکزی بازدید و با مددجویان شاغل در این مجموعه نیز دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که کشته سازی کرده و خسارت به بار آوردند، عفو نخواهند شد

افرادی که کشته سازی کرده و خسارت به بار آوردند، عفو نخواهند شد