مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:222023-02-12بين الملل

غرب؛ پیام آور قتل، ویرانی، گرسنگی و فروپاشی است


وزارت خارجه آمریکا این روزها از طریق شبکه های تلویزیونی عربی و شبکه های ارتباط اجتماعی کمپین بیرحمانه ای را برای زیبا کردن وجهه خود به دلیل محاصره ظالمانه سوریه به راه انداخته است و ادعا می کند که تحریم هایش مانع رسیدن کمک های بشردوستانه به سوریه بعد .

- وزارت خارجه آمریکا این روزها از طریق شبکه های تلویزیونی عربی و شبکه های ارتباط اجتماعی کمپین بیرحمانه ای را برای زیبا کردن وجهه خود به دلیل محاصره ظالمانه سوریه به راه انداخته است و ادعا می کند که تحریم هایش مانع رسیدن کمک های بشردوستانه به سوریه بعد از زلزله ای که به کشته شدن بیش از 3550 نفر منجر شد، نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در تحلیلی نوشت: گرفتن چنین تصمیمی از سوی وزارت خارجه آمریکا یک اذعان به جنایت محسوب می شود و نشان می دهد که آمریکا میزان خشم جهان عربی و اسلامی از این تحریم ها را که به بهانه ممانعت از تعامل کشورهای اهدا کننده با دولت سوریه اعمال می شود فهمیده است.

اما این کمپین رسانه ای گمراه کننده نتیجه ای نخواهد داشت به این دلیل که میلیون ها عرب و مسلمان در مقابل دروغ های آمریکا می ایستند و دیگر فریب دادنشان راحت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب؛ پیام آور قتل، ویرانی، گرسنگی و فروپاشی است

غرب؛ پیام آور قتل، ویرانی، گرسنگی و فروپاشی است