مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-12سياسي

مردمی شدن نهاد فرهنگ مهم ترین مقوله در بیانیه گام دوم انقلاب


رسالت اهالی و نهاد فرهنگ و رسانه در قبال گام دوم انقلاب اسلامی، پذیرش بار مسئولیت تحول خواهی است و این امر را می توان در یک بند و آن هم مردمی شدن نهاد فرهنگ خلاصه کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رسالت اهالی و نهاد فرهنگ و رسانه در قبال گام دوم انقلاب اسلامی، پذیرش بار مسئولیت تحول خواهی است و این امر را می توان در یک بند و آن هم مردمی شدن نهاد فرهنگ خلاصه کرد.

روح الله رشیدی، یکشنبه، 23 بهمن ماه، در نشست تبیین رسالت اصحاب فرهنگ و رسانه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در تعیین نسبت نهاد فرهنگ و رسانه و اهالی این حوزه با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید بگوییم که روح حاکم بر این بیانیه بر محور تحول و الزامات و ضرورت های تحول آفرینی استوار است و به اعتبار داشته های 40 ساله و در واقع گام نخست انقلاب باید حرکتی تحولی در ادامه این مسیر انجام شود و اینکه نسل جوان مخاطب اصلی این منشور قرار گرفته، ناشی از همین روح تحول خواهی است.

این عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: با این فرض سئوال مشخص باید تعریف نسبت نهاد فرهنگ و رسانه با این بیانیه و روح تحول خواهی حاکم بر آن باشد و بر این اساس هم باید نوع و چگونگی تحول حوزه فرهنگ و مأموریت آن در گام دوم انقلاب اسلامی مورد پرسش و بررسی قرار گیرد و هم باید نقش و رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی شدن نهاد فرهنگ مهم ترین مقوله در بیانیه گام دوم انقلاب

مردمی شدن نهاد فرهنگ مهم ترین مقوله در بیانیه گام دوم انقلاب