مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-12سياسي

آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب اهواز/ علت کندی آسفالت معابر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر در پروژه فاضلاب اهواز در 90 جبهه کاری در حال فعالیت هستیم، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 650 خیابان در اهواز مشکل فاضلاب آن ها برطرف شده و کیفیت اجرای این پروژه در بارندگی های اخیر به صورت کامل قابل مشاهده بوده است .

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر در پروژه فاضلاب اهواز در 90 جبهه کاری در حال فعالیت هستیم، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 650 خیابان در اهواز مشکل فاضلاب آن ها برطرف شده و کیفیت اجرای این پروژه در بارندگی های اخیر به صورت کامل قابل مشاهده بوده است .

محمد رضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در پروژه فاضلاب اهواز در 90 جبهه کاری در حال فعالیت هستیم و در کنار اجرای پروژه ها روند اجرایی آسفالت معابر نیز در دستور کار است.

وی افزود: در یک سال گذشته اصلاح شبکه و اقدامات توسعه ای در بحث فاضلاب 650 خیابان اهواز انجام شده است تا شاهد حل مشکلات فاضلاب در این خیابان ها و مناطق اهواز باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: از مجموع 67 خیابانی که عملیات اصلاح فاضلاب در آن ها به اتمام رسیده که بالغ بر 23 کیلومتر است، در 17 کیلومتر از آن عملیات زیرسازی خیابان انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب اهواز/ علت کندی آسفالت معابر

آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب اهواز/ علت کندی آسفالت معابر