مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-12اقتصادي

تشکل های مردمی بهترین جایگاه را برای حکمیت اقتصادی بخشهای تولیدی دارند


تشکل های مردمی بهترین جایگاه را برای حکمیت اقتصادی بخشهای تولیدی استان دارند زیرا اطلاعات و شناخت آنها کافی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی اظهار کرد: تشکل های مردمی بهترین جایگاه را برای حکمیت اقتصادی بخشهای تولیدی استان دارند زیرا اطلاعات و شناخت آنها کافی است.

استاندار خراسان رضوی افزود: مصوبات این کارگروه لازم الاجراست و همه مدیران باید تلاش کنند تا مصوبات به اجرا برسد زیرا همه ظرفیت های حقیقی و حقوقی استان در این نشست پای کار آمده است.

وی ادامه داد: برخی مشکلات صنایع استان را خود تشکل ها و انجمن ها می توانند حل کنند و این موضوع در قالب مسوولیت اجتماعی آن صنف و صنعت امکان پذیر است از این رو ظرفیت ها و فرایند ها باید بازنگری شود تا امکان استفاده از ظرفیت مردمی ممکن شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به جای پرداختن به حل مشکل پرونده یک مجتمع صنعتی باید به سمتی برود که مشکل جریان تولید یک صنعت و تخصص را در قسمت های مختلف حل کند تا امکان جریان سازی وجود داشته باشد.

نظری افزود: برای سال آینده باید حرکت رو به جلو داشته باشیم چنان که امروز با همه گرفتاری های مختلف توانسته ایم، جریان و آهنگ اقتصادی استان را با دید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردمی بهترین جایگاه را برای حکمیت اقتصادی بخشهای تولیدی دارند

تشکل های مردمی بهترین جایگاه را برای حکمیت اقتصادی بخشهای تولیدی دارند