مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-12فرهنگي

مسابقه استعدادیابی برای اجرا و گویندگی


شبکه رادیویی تهران طی یک فراخوان، از علاقه مندان به شاخه های مختلف گویندگی و بازیگری رادیویی با هدف استعدادیابی، برای شرکت در مسابقه «آورد صدا» دعوت به عمل آورده است.

- شبکه رادیویی تهران طی یک فراخوان، از علاقه مندان به شاخه های مختلف گویندگی و بازیگری رادیویی با هدف استعدادیابی، برای شرکت در مسابقه آورد صدا دعوت به عمل آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مهرانا رزم آرا، تهیه کننده برنامه جدید آورد صدا با بیان این خبر گفت: برنامه آورد صدا از علاقه مندان گویندگی با هدف استعدادیابی شرکت کنندگان در شاخه های مختلف گویندگی دعوت به عمل می آورد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارزیابی اولیه شرکت کنندگان و تعیین سطح و آموزش علاقه مندان شاخه های مختلف گویندگی و اجرا، کارگاه آموزشی دو روزه ای طی روزهای 4 و 5 اسفندماه، در برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کارگاه دو روزه پیش از مسابقه با هدف ارتقاء سطح مسابقه و بالا بردن سطح اجرای شرکت کنندگان و کاهش استرس آنها، تدارک دیده شده است.

رزم آرا با اشاره به دوره های این کلاس ها گفت: با هدف پاسداشت زبان فارسی، شرکت کننده ها زیبا گویی، شناخت ریشه واژگان و افعال را توسط دکتر فربود شکوهی آموزش می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه استعدادیابی برای اجرا و گویندگی

مسابقه استعدادیابی برای اجرا و گویندگی