مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-12سياسي

لزوم استفاده شهرداری از راهکارهای جدید برای مهار برف در تهران


نایب رییس شورای شهر تهران از شهرداری خواست که در هنگام بارش برف های سنگین که شن و ماسه جوابگو نیست از راهکارهای جدید استفاده کنند.

- نایب رییس شورای شهر تهران از شهرداری خواست که در هنگام بارش برف های سنگین که شن و ماسه جوابگو نیست از راهکارهای جدید استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن با بیان این که دیروز یک وزن کشی بزرگ بود، گفت: تمام رسانه ها و عوامل دشمنان در یک سمت، تبلیغ عدم حضور در راهپیمایی را می کردند و از سویی دیگر مردم با شکوه و صلابت در راهپیمایی شرکت کردند.

وی با بیان این که وزن کشی دشمنان با دلارها و رسانه هایشان بود که تلاش کردند با فریبکاری، خبرهای دروغ و آدرس های غلط مردم را ناامید کنند و کیش و مات شدند، اظهار کرد: دیدید که این رسانه ها در شکوه روز گذشته مردم خفه خوان گرفته بودند و شکوه و عظمت مردم را ندیدند.

نایب رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: مردم عاشق نظام و انقلاب هستند هرچند که انتقاداتی را نیز به عملکرد برخی مسئولین دارند.

سروری در مورد برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز با بیان این که این جشنواره، جشنواره فجر انقلاب است و قرار بود که فیلم هایی با هویت انقلابی پخش شود اما برخی با سیاه نمایی آمده بودند تا عوامر ارباب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده شهرداری از راهکارهای جدید برای مهار برف در تهران

لزوم استفاده شهرداری از راهکارهای جدید برای مهار برف در تهران