مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-12دانش

نیازمند زیر ساخت شناختی برای جذب دانشجوی بین المللی هستیم


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه به زیرساخت شناختی برای جذب دانشجوی بین المللی نیازمندیم، گفت: دانشگاه ها باید برای جذب دانشجوی بین المللی انگیزه داشته باشند.

- هاشم دادا ش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در بحث تنوع جذب به زیرساخت هایی نیاز داریم و زیر ساخت ها زیر ساخت های فیزیکی، رفاهی، عدم فهم در جذب دانشجو و فقدان نگاه برنامه محور در دانشگاه ها برای جذب دانشجوی بین المللی است.

وی افزود: اگر انگیزه لازم برای جذب دانشجویان بین المللی نداشته باشیم، با رویکرد منفعل در جذب دانشجوی بین المللی موفق نمی شویم و باید از رویکرد های منفعل به سمت رویکرد های فعال حرکت کنیم.

* نیازمند زیر ساخت شناختی هستیم داداش پور با بیان اینکه به زیرساخت شناختی برای جذب دانشجوی بین المللی نیازمندیم،گفت: دانشگاه ها باید برای جذب دانشجوی بین المللی انگیزه داشته باشند، دانشگاه ها در منطقه به وسیله همان دانشجویانی که در آینده در سیستم های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور حضور خواهند داشت،گسترش پیدا می کنند.

وی افزود: وقتی نگاه ها، نگاه های روزمره شد نتیجه آن برای کشور خوب نخواهد بود این درحالی است که کشور های دیگر در تلاش هستند تا دانشجوی بین المللی بیشتری جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند زیر ساخت شناختی برای جذب دانشجوی بین المللی هستیم

نیازمند زیر ساخت شناختی برای جذب دانشجوی بین المللی هستیم