مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-12اقتصادي

ایجاد منابع پایدار و مدیریت هزینه ها در شهرداری نهاوند/ گام به گام تا توسعه شتابان


شهردار نهاوند با بیان اینکه توسعه منابع پایدار برای شهرها یکی از نیازهای ضروری است و با ایجاد درآمدهای پایدار عملی می شود گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته طی یکی دوسال گذشته این روند در شهر نهاوند در دست اجراست.

- مجید یوسفی نوید امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به تمرکز نهاوند بر توسعه شهری و انجام آن در سه فاز اظهار کرد: فاز اول مربوط به کاهش هزینه های جاری، فاز دوم مربوط به ایجاد منابع درآمد پایدار و فاز سوم مربوط به ایجاد واحد سرمایه گذاری برای اجرای طرح های کلان شهری است.

وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش هزینه ها به عنوان قدم اولیه در جهت حرکت به سمت توسعه شهری اشاره کرد و تشکیل واحد فوریت های شهرداری برای انجام اقدامات بهنگام با استفاده از ظرفیت ها و امکانات شهرداری را یکی از این اقدامات با هدف حذف واسطه ها و صرفه جویی در هزینه ها  دانست.

شهردار نهاوند ادامه داد: تشکیل واحد تأسیسات برقی و مکانیکی برای انجام امور، آبیاری قطره ای در اکثر بلوارهای شهر با هدف حذف آبیاری با تانکر، اجرای عملیات زیرسازی بیش از 250 معبر با ماشین آلات شهرداری، تولید و کشت گل های دائمی و کم آب بر، تغییر کشت چمن، اصلاح عملیات اجرایی آسفالت و به صورت دستمزدی از جمله برنامه های ما برای مدیریت صحیح هزینه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منابع پایدار و مدیریت هزینه ها در شهرداری نهاوند/ گام به گام تا توسعه شتابان

ایجاد منابع پایدار و مدیریت هزینه ها در شهرداری نهاوند/ گام به گام تا توسعه شتابان