مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-12اقتصادي

افتتاح خط تولید فولاد در بستان آباد با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه


همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه خط تولید کلاف و مفتول فولادی در کارخانه صنایع فولاد سهند آذر آسیا با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه خط تولید کلاف و مفتول فولادی در کارخانه صنایع فولاد سهند آذر آسیا با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

این پروژه که با مشارکت سرمایه گذار خارجی و شرکت چینی اجرا شده و با افتتاح آن برای 350 نفر به صورت مستقیم و 250 نفر به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

این طرح تولیدی در مدت 18 ماه در بخش تیکمه داش از توابع شهرستان بستان آباد اجرا شده و گام دیگری در جهت توسعه صنایع فولادی و افزایش میزان تولید فولاد در کشور محسوب می شود.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه، با تشکر از سرمایه گذار خارجی این طرح، گفت: سال گذشته وقتی از این مجموعه بازدید کردم، باورکردنی نبود که این واحد در کمتر از یک سال آماده بهره برداری شود.

عابدین خرّم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت داشتن تولید در کشور، افزود: فعالان تولید رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و امروز مهم ترین عامل استقلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید فولاد در بستان آباد با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه

افتتاح خط تولید فولاد در بستان آباد با حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه