مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-11فرهنگي

سینما متروپل بهترین فیلم شد


سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، - برگزیدگان چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حالی به ایستگاه پایانی رسید که سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.

در ابتدای این مراسم، سرود جمهوری اسلامی ایران و سپس آیاتی از قرآن کریم پخش شد.

پس از قرائت قرآن، محمدرضا شهیدی فرد به عنوان مجری برنامه روی سن حاضر شد و ضمن خیرمقدم به حاضران عنوان کرد: حضور هنرمندان ایرانی و هموطن و سینماگران غیرایرانی شرکت کننده در بخش بین المللی فجر، قائم مقامان مجلس، سفرای مقیم در ایران که در این دوره جشنواره فیلم داشتند، خوشامد می گویم.

امسال در چهل و یکمین سالگرد ایران همه مردم با جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند و اجازه دهید ما هم به سخنان امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی گوش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما متروپل بهترین فیلم شد

سینما متروپل بهترین فیلم شد