مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-11سياسي

حضور حماسی مردم ممسنی در راهپیمایی و جشن انقلاب نویدبخش آینده سازی جوانان+فیلم


مردم شهرستان ممسنی عشق به نظام و آرمان های امامین انقلاب و شهدا را با تحدید پیمان دوباره در راهپیمایی 22 بهمن به تصویر کشیدند.

- در میانه راه خانم کوچکی یکی از همین یادگاران فعالیت های قبل از انقلاب را با دسته بزرگی از بادبادک و پرچم دیدم که با اهدای آن، لبخند و شادی به کودکان همراه با مادران می بخشید.

  همه شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای حماسی صدای شهیدان راه انقلاب را در کوچه و خیابان ها طنین انداز کردند.

به میدان مصلی که یکی از سوژه های تخریب شده در اغتشاشات اخیر بود رسیدیم، بعد از تلاوت قرآن، سرود جمهوری اسلامی همزمان با سراسر کشور همخوانی شد و و امام جمعه آزاده شهرستان ممسنی با خوشآمد گویی و تقدیر از حضور حماسی مردم به استقبال گروه سرود دانش آموزی رفت.

  سرود با زیبایی وصف ناپذیری اجرا شد و شعارها ادامه یافت و همه مشتاقانه گوش به سخنان سردار محمدجعفر اسدی فرمانده لشکر33 المهدی در دوران دفاع مقدس سپردند.

در ایستگاه نقاشی کودکان نورآبادی شور و غوغایی بر پا بود، هر کدام با زبانی خاص عشق به انقلاب و امروز را بر صفحه کاغذ طرح می کردند و کارشان که تمام می شد گل از گلشان می شکفت.

زیباترین حضور امروز را یک دهه نودی به خود اختصاص داده بود و وقتی همکار خبرنگارمان از او درباره چرایی شرکت در انتخابات پرسید جوابی داد که فدایت شوم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم ممسنی در راهپیمایی و جشن انقلاب نویدبخش آینده سازی جوانان+فیلم

حضور حماسی مردم ممسنی در راهپیمایی و جشن انقلاب نویدبخش آینده سازی جوانان+فیلم