مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:362023-02-11سياسي

خروش به یاد ماندنی خوزستانی ها در فجر 44/ درخشش دهه هشتادی هادر حماسه دیار کارون


  همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی روز 22 بهمن ماه با حضور قشرهای مختلف مردم در شهر باغملک برگزار شد.

اهالی باغملک و دیار شهید رحیم سروستانی، شهید کریم شیخ رضایی، شهید کریم بهوندی، شهید محمدطاهر مولایی، شهید عباس نریموسی و شهید محمدعلی عادلزاده نیز با سردادن شعارهای مختلف در جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل از جمله شعارهایی بود که همشهریان شهید امید نریمیسایی، شهید علی سلمانوند و سردار شهید امید زنگنه در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 1401 سردادند.

  در شهر نفخیز آغاجاری و دیار شهید محمد علی آذری مردم همیشه در صحنه در روز 22 بهمن راهپیمایی خود را از مسجد جامع این شهر آغاز کردند و تا یادمان شهدای گمنام ادامه دادند.

حضور خانواده های شهدا در جشن پیروزی در شهر رامهرمز نیز راهپیمایی 22 بهمن از میدان آزادی آغاز شد و با حضور همشهریان نخبه شهید امید حسینی، شهید مهراب آقایی، شهید حمداله رسولی نژاد، شهید پیرمراد بیگدلی، شهید علی رحم رییسی زاده و شهید غلامرضا احمدی تا استادیوم آزادی ادامه داشت.

در شهر دزفول نیز اقشار مختلف مردم در کنار هم به خیابان آمدند و همگام ملت ایران در سراسر کشور روز 22 بهمن و چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را با مشت های گره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش به یاد ماندنی خوزستانی ها در فجر 44/ درخشش دهه هشتادی هادر حماسه دیار کارون

خروش به یاد ماندنی خوزستانی ها در فجر 44/ درخشش دهه هشتادی هادر حماسه دیار کارون