مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-11سياسي

تحریم ملت ایران شکست خورده است


معاون سیاسی استاندار مازندران.

با بیان این که :تحریم ملت ایران حربه شکست خورده است، گفت: انقلاب ما درخشان و پرثمر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری، روح الله سلگی در جشن انقلاب در قائمشهرافزود: استقلال سیاسی در انقلاب اسلامی با تحمل تبعیدها، شکنجه ها و شهادت ها حاصل شد.

انقلاب اسلامی یک حادثه یکباره نبود که یک روند و پروسه چند صد ساله است که به صورت بطیی و از ایستگاه های مختلفی مثل مشروطه، تحریم تنباکو، 15 خرداد و … عبور کرد.

سلگی با اشاره به وابستگی شاه به غرب به عنوان ژاندارم منطقه گفت: شاه در نقش مزدور غرب برای ابتذال فرهنگی منطقه تلاش می کرد فرهنگ مبتذلی که نه نسبتی با ملیت ما داشت و نه مذهب ما.

جشن 2500 ساله شاه در شیراز گران ترین جشن تاریخ بود و جیمز بیل یک نویسنده آمریکایی در کتابش نوشت همزمان با این جشن کودکان در روستاهای شیراز از شدت گرسنگی علف می خوردند.

وی گفت: نسل جوان ما بداند که رژیم پهلوی با تصویب کاپیتولاسیون عزت ملی و شرافت ایرانیان را به حراج گذاشت سلگی با اشاره به تغییر تاکتیک دشمن از جنگ سخت و فتح سرزمینی به جنگ نرم و تلاش برای فتح قلوب جوانان گفت: دشمنان با شعار دروغین زن زندگی و آزادی به دنبال بازتولید یک انقلاب جعلی و ایجاد تردید ریشه های تاریخی_ملی و مذهبی در اذهان جوانان و نوجوانان است تمام طراحی دشمن برای ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ملت ایران شکست خورده است

تحریم ملت ایران شکست خورده است