مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-11سياسي

حضور گسترده جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر بوشهر در راهپیمایی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر حضوری باشکوه و معنی دار در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

- احسان ایزدپناه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت حضور همیشگی مردم در صحنه و رهبری های مقام عمظم رهبری، ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در صحنه های بین المللی حضور دارد.

وی بیان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز، نشاندهنده تثبیت وفاداری و ولایتمداری مردم ایران به ویژه مردم قدرشناس استان بوشهر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به حضور گسترده نیروهای جمعیت هلال احمر استان در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر همگان و هم صدا با سایر اقشار، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم حضوری باشکوه و معنی دار در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

ایزدپناه اضافه کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شعب هلال احمر در استان، امروز شاهد حضور با شکوه نیروهای هلال احمر در راهپیمایی بودیم و برنامه های متنوعی هم از سوی گروه های مختلف هلال احمر در حاشیه راهپیمایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر بوشهر در راهپیمایی

حضور گسترده جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر بوشهر در راهپیمایی