مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-11سياسي

سردار نقدی : ایران یک کشور آزاد و با اراده مردم است


همزمان با سرتاسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم در خرم آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین ، همزمان با سرتاسر کشور و در چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم لرستان در خرم آباد برگزار شد.

این مراسم شکوهمند علاوه بر خرم آباد در شهرستان های بروجرد، دورود، کوهدشت، نورآباد، الیگودرز، الشتر، پلدختر، ازنا، سراب دوره و رومشکان با حضور گسترده مردم در برگزار شد.

در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خرم آباد گفت: بعد از پیروزی بزرگی که در 22 بهمن نصیب ما شد، دشمن بیکار ننشست، دشمن سعادت و آزادی ملت ما را نمی خواست دشمن ذلت ما را می خواست تا همه منابع، نفت و معادن ما را برای پیشرفت خودش غارت کند و ما را عقب مانده نگه دارد.

سردار نقدی گفت : اما ما سختی کشیدیم و پیشرفت کردیم، تحمل مشکلات ارزشش را داشت، کشوری که در رتبه 53 علمی دنیا بود، امروز در رتبه 15 علمی دنیا قرار دارد.

وی با اشاره به سنگ اندازی دشمنان در مقابل پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف، تصریح کرد: امروز همه ارکان نظام با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند، ایران یک کشور آزاد و با اراده مردم است، این برای دشمنان که می خواهند ملت ها را چپاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی : ایران یک کشور آزاد و با اراده مردم است

سردار نقدی : ایران یک کشور آزاد و با اراده مردم است