مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-11سياسي

انقلاب اسلامی ایران نظامی بر پایه مردم سالاری دینی است


انقلاب اسلامی ایران، نظامی بر پایه مردم سالاری دینی است و مردم غیور ایران در صحنه های مختلف انقلاب با عزت بصیرت، صلابت و آگاهانه حضور می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری ظهر شنبه در تجمع راهپیمایی کنندگان یوم الله 22 بهمن و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه اظهار داشت: دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن، طلوع غرور آفرین انقلاب اسلامی به رهبری مردی از سلاله پیامبر و علمدار نهضت حسینی ایران اسلامی و یادآور حماسه ها و دلاوری های مردم شجاع و غیور ایران است که با تکیه بر فضل الهی، قرآن کریم و اهل بیت (ع توانستند قدرت استکبار جهانی را به زوال بکشاند و پرچم اسلام ناب را در بلندترین قله های جهان به اهتزاز در آورند.

فرماندار گناوه با اشاره به حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، نظامی بر پایه مردم سالاری دینی است و مردم غیور ایران در صحنه های مختلف انقلاب با عزت بصیرت، صلابت و آگاهانه حضور می یابند و این نقطه امید و پشتیبانی برای همه ما است.

فرماندار گناوه با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در شهرستان گناوه بیان کرد: بسیاری از پروژه ها و فعالیت هایی در بحث زیرساخت های شهرستان راکد مانده بود که با روی کار آمدن دولت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران نظامی بر پایه مردم سالاری دینی است

انقلاب اسلامی ایران نظامی بر پایه مردم سالاری دینی است