مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-11سياسي

برگزاری تریبون آزاداندیشی دانشجویی با موضوع «دستاورد های بعد انقلاب اسلامی»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های دانشجو، تریبون آزاداندیشی دانشجویی با موضوع «دستاورد های بعد انقلاب اسلامی» با استقبال باشکوه دانشجویان و جوانان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن بیرجند برگزار شد.

- برگزاری تریبون آزاداندیشی دانشجویی با موضوع دستاورد های بعد انقلاب اسلامی تریبون آزاداندیشی دانشجویی با موضوع دستاورد های بعد انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن بیرجند برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های دانشجو، تریبون آزاداندیشی دانشجویی با موضوع دستاورد های بعد انقلاب اسلامی با استقبال باشکوه دانشجویان و جوانان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن بیرجند برگزار شد.

متین محمدی، دبیر شورای هماهنگی فرهنگی دانشگاه بیرجند در گفتگو با دانشجو با اشاره به اینکه این تریبون آزاد دانشجویی دانشجویان خراسان جنوبی با موضوع دستاورد های انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد، گفت: در این تریبون مردم به صورت آزاد می توانند اظهارات خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه همچنین در این مراسم پانصد عدد بادکنک برای نونهالان توزیع شده است، گفت: همچنین امروز در حاشیه راهپیمایی فعالیت های فرهنگی دیگری را نیز توسط دانشجویان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تریبون آزاداندیشی دانشجویی با موضوع «دستاورد های بعد انقلاب اسلامی»

برگزاری تریبون آزاداندیشی دانشجویی با موضوع «دستاورد های بعد انقلاب اسلامی»