مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-11سياسي

حضور و واکنش مداحان و منبری ها به راهپیمایی 22 بهمن 1401


جشن و راهپیمایی 22 بهمن 1401 از صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد و مداحان و سخنرانان مشهور کشور نیز ضمن حضور در این مراسم، واکنش هایی نیز نسبت به حضور کم نظیر امسال مردم داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جشن و راهپیمایی 22 بهمن 1401 از صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد و مداحان و سخنرانان مشهور کشور نیز ضمن حضور در این مراسم، واکنش هایی نیز نسبت به حضور کم نظیر امسال مردم داشتند.

شاهد تاثیر کلام رهبر انقلاب هستید ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت (ع) در توییتر با هشتگ #محبوب_قلب ها با اشاره به بیان مقام معظم رهبری درخصوص راهپیمایی امسال نوشت: اینجا ایرانه، ایران امام زمان (عج).

شما شاهد تاثیر کلام رهبر انقلاب هستید.

  مردم برای آرمان های انقلاب اسلامی آمدند محسن عرب خالقی مداح و شاعر آیینی نیز نوشت: آقایان مسئول شما لیاقت داشتن این مردم نجیب را ندارید.

این مردمی که امروز آمدند، برای آرمان های انقلاب اسلامی که هنوز تا تحقق فاصله دارد آمدند، نه برای امثال شما شکم پرورهای بی درد.

شمایانی که نه انقلاب را می فهمید نه مردم را مشروعیت انقلاب اسلامی به دستگاه فقاهت شیعه است آیت الله سید محمدمهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری و سخنران مذهبی نیز در فضای مجازی نوشت: مشروعیت انقلاب اسلامی به دستگاه فقاهت شیعه برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و واکنش مداحان و منبری ها به راهپیمایی 22 بهمن 1401

حضور و واکنش مداحان و منبری ها به راهپیمایی 22 بهمن 1401