مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-11سياسي

نوری: نفوذ فرهنگ انقلاب در جهان بهترین رتبه ما است


وزیر آموزش و پرورش از کاهش نیمی از زیان انباشته صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت سیزدهم خبر داد و تاکید کرد: در کنار دستاوردهای متعدد و ارزنده نظام آموزش و پرورش در 44 سال انقلاب اسلامی، - مهمترین رتبه و نفوذ و تاثیرگذاری ما، گسترش فرهنگ انقلاب در تمام جهان است.

یوسف نوری ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در میدان امام خمینی (ره) شهرستان تنکابن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که حکومت دینی می تواند در دنیایی که همگان نفی حکومت دینی می کردند، تشکیل شده و بقای خود را رقم بزند.

نوری با اشاره به حضور پرشور مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تنکابن، افزود: اعلام کردند که جمعیت روز 22 بهمن 1401 در تنکابن حدود 3 برابر سال گذشته است، حتما شما مردم چیزی را احساس و نکته ای را فهم کردید و شایسته دانستید پر رنگتر حضور پیدا کنید.

وی با اشاره به چالش های نظام آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: در دوره قبل، فقط یکی از مجموعه های صندوق ذخیره فرهنگیان که تحویل دولت سیزدهم شد، 43 هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشت که با اعمال مدیریت های مالی و پیشنهاد تیم دولت توانستیم 20 هزار میلیارد تومان از زیان انباشته را کاهش دهیم و این روند تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: نفوذ فرهنگ انقلاب در جهان بهترین رتبه ما است

نوری: نفوذ فرهنگ انقلاب در جهان بهترین رتبه ما است