مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:162023-02-11سياسي

نایب رییس مجلس: آمریکا جرأت جسارت نظامی علیه ملت ایران اسلامی را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه، اظهار کرد: امروز 22 بهمن ماه؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی است.

در طول تاریخ چند هزار ساله ایران هیچ حادثه ای همانند پیروزی انقلاب وجود ندارد که مردم مستقیما در انقلاب شرکت کرده باشند.

وی ادامه داد: مردم با دست خالی، بدون سلاح  تنها با اتکا الهی و اتکا به رهبری که متکی به قدرت لایزال الهی بود در مقابل رژیم تا دندان مسلح در مقابل نظام پادشاهی میراثی، انقلاب کردند و نظام مردم سالاری دینی ایجاد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی ارکان این نظام از مقام معظم رهبری گرفته (توسط مجلس خبرگان رهبری) تا نمایندگان مجلس، رییس جمهور، شوراهای اسلامی شهر و روستا همه به اراده مردم انتخاب می شوند و این مردم هستند که سرنوشت کشور خود را در دست دارند.

وی یادآور شد: رهبر این انقلاب مثل سلاطین گذشته نبود، دشمن سردرگم شده بود چون رهبری آمده بود که از این دنیا هیچ نمی خواست، نه اهل کاخ بود نه اهل قصر.

این رهبر ترقی، عزت، سربلندی، خودکفایی، اعتماد به نفس ملت، عدالت خواهی، ایمان و رفاه برای مردم به خصوص مستضعفین و پابرهنگان را می خواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: آمریکا جرأت جسارت نظامی علیه ملت ایران اسلامی را ندارد

نایب رییس مجلس: آمریکا جرأت جسارت نظامی علیه ملت ایران اسلامی را ندارد