مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-11سياسي

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری ظهر شنبه در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را تغییر داد و معبری به روی عصر ظهور گشود و از میانه ظلمات متراکم حاکم بر جهان که از یک سو جریان کمونیسم و از سوی دیگر کاپیتالیسم بودند و بشریت را رو به اضمحلال می بردند مسیر را تغییر داد و عصر تازه ای به نام ایمان، قرآن، اسلام و اهل بیت آغاز کرد و این مهم با همت ایرانیان و با همان نشانه هایی که پیامبر فرموده بودند اتفاق افتاد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان و مظلومان تغییر داده است و جریان امپریالیسم آمریکایی در این 44 سال هر روز رو به افول می رود و قدرت پوشالی از دستش خارج می شود.

وی ادامه داد: امروز افول جریان آمریکایی بیشتر از هر وقتی قابل درک است و مشکلات از داخل آنها را به نابودی می برد و رژیم صهیونیتی هم در وسط منطقه مقاومت در حال خفه شدن و از همه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد