مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-11سياسي

دعوت پاشینیان از رییسی برای سفر به ارمنستان


نخست وزیر ارمنستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام های تبریکی برای رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری آرمن پرس شنبه (22 بهمن) به نقل از دفتر نخست وزیری ارمنستان گزارش داد نیکول پاشینیان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام های تبریکی به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.

  او در پیام خود به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک، افزود روابط گرم و دوستانه ارمنستان و ایران با ریشه های چند صد ساله ، تاریخ و سنت غنی برای دو کشور ما از اهمیت ویژه برخودار است.

بیش از سه دهه از برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران گذشته که در طی آن شاهد همکاری دوجانبه مستمر و محکم بوده ایم .

  پاشینیان در ادامه ابراز اطمینان کرد که روابط دو کشور در فضای احترام و اعتماد متقابل در آینده دستاوردهای بزرگتری را به نفع مردم دو کشور به ثبت برساند.

  پاشینیان در پیام خود خطاب به سید ابراهیم رییسی هم ضمن تبریک و اشاره به ریشه های روابط دو کشور، گفت با توجه به اهمیت زیادی که برای دیدگاه های دو طرف به منظور برقراری و تقویت صلح و ثبات منطقه ای قائلم، دعوت رسمی خود از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت پاشینیان از رییسی برای سفر به ارمنستان

دعوت پاشینیان از رییسی برای سفر به ارمنستان