مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-11سياسي

حضور مردم خراسان شمالی، دشمنان را مبهوت عظمت نظام کرد


مسئولان خراسان شمالی طی پیامی از مردم استان به پاس حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام مشترکی که از طرف غلامرضا فیاضی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی منتشر شده، به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم درود خدا بر عزم راسخ مردم شگفتی آور.

ملّت ولایتمدار و دشمن ستیز و عامل به وظیفه ای که با درک حساسیّتِ مقطع، باشکوه و ماندگار، حضور خیره کننده در جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته، دشمنان را مبهوت عظمت و اقتدار خود نموده و نیرومندی و سرزندگی نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور آگاهانه مردم شریف و متدیّن خاستگاه انقلاب اسلامی در میعادگاه مجاهدان عزّت طلب و خلق حماسه دیگری در آوردگاه یوم الله 22 بهمن، یکی از زیباترین جلوه های قدرت لایزال الهی بود که بار دیگر عظمت انقلاب و امامین انقلاب را متجلّی ساخت، امید و خوشحالی را برای دوستان و یأس و سَرخوردگی را برای دشمنان به ارمغان آورد.

ذات اقدس احدیّت را به پاس موهبت الهی مردمان بی نظیر تاریخ، شاکر و سپاسگزار و از تمامی شرکت کنندگان در راهپیمایی حماسی یوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم خراسان شمالی، دشمنان را مبهوت عظمت نظام کرد

حضور مردم خراسان شمالی، دشمنان را مبهوت عظمت نظام کرد