مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-11ورزشي

یک سالن استاندارد دوچرخه سواری در کشور نداریم!


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی یکی از مهم ترین تکالیف این وزارتخانه در کنار مسابقات المپیک و بازی های آسیایی است، - گفت: در حال حاضر حتی یک سالن استاندارد دوچرخه سواری در کشور نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سجادی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 با اشاره به این که اتمام پروژه های ورزشی نیازمند منابع مالی است، اظهار کرد: تکالیفی که به وزارت ورزش محول شده نیازمند اعتبارات است تا بتوان به فوریت آن ها را به اتمام رساند.

وی ادامه داد: از زمان شروع به کار دولت مردمی 2 میلیون متر مربع به فضای ورزشی کشور اضافه شده است و 600 هزار مترمربع نیز در اینده به فضای ورزشی کشور افزوده خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که 4000 پروژه نیمه تمام در کشور داریم، عنوان کرد: باید از قانون استفاده کنیم و با مشارکت، واگذاری، تهاتر، کمک های خیرین فعال و سایر ظرفیت های قانونی بتوانیم صرفا به منابع مالی دولتی وابسته نباشیم.

سجادی با تاکید بر این که اتمام پروژه های ورزشی یکی از مهم تری تکالیف وزارت ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: پروژه ای در کشور وجود دارد که 27 سال نیمه تمام باقی مانده است.

او با اشاره به این که در کشور حتی یک سالن استاندارد دوچرخه سواری نیز نداریم، گفت: یک پروژ داخل سالن دوچرخه سواری وجود دارد که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سالن استاندارد دوچرخه سواری در کشور نداریم!

یک سالن استاندارد دوچرخه سواری در کشور نداریم!