مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-11سياسي

دریادلان گناوه ای چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند


مردم ولایتمدار و دریادل گناوه با خروش انقلابی و حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، چهلمین و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه هرچه تمام تر گرامی داشتند.

- به گزارشخبرنگار مهر ، در طلیعه چهل و چهارمین بهار آزادی، راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن با حضور پرشور و شعور مردم انقلابی و ولایتمدار گناوه از میدان امام (ره) این بندر تا یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

دریادلان مؤمن و ولایتمدار و انقلابی گناوه ای با حضور انبوه، منسجم و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن روز انقلاب اسلامی، جشن حضور، ایران یکپارچه ، طلوع فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با سهیم شدن خود جشن گرفتند و یک بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

اقشار مختلف مردم بندر گناوه پرشورتر و گسترده تر از سال های پیش با لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله) در میدان امام (ره) این شهر حضور یافتند و از پیرو جوان و زن و مرد، کودک و نونهال در صفوفی متحد و منسجم حرکت خود را از این محل با شعارهای انقلابی آغاز و پس از طی مسیر در یادمان شهدای گمنام تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در طول مسیر با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل، با ابراز تنفر و انزجار از ظالمان و استکبار جهانی و ایادی وابسته، بار دیگر وفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادلان گناوه ای چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

دریادلان گناوه ای چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند