مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-11سياسي

زاهدی: مردم از هر قشر و مذهبی برای ایران به صحنه آمدند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: از امت حزب الله، امت اسلامی و مردم عزیز ایران از هر قشر، گروه، دین، مذهب و آیینی تشکر می کنیم که امروز برای ایران به صحنه آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام حضور با شکوه مردم برای درون کشور در واقع پیام وحدت ملی، انسجام بیشتر و تبعیت از مقام معظم رهبری و بیعت با ایشان است و اقتدار داخلی را به منصه ظهور می گذارد.

وی بیان داشت: پیام جهانی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هم این است که دشمنان انقلاب اسلامی ملاحظه می کنند با وجود تبلیغات سوء که ایادی شان و رسانه های بیگانه دارند، اما مردم می دانند این تبلیغات دروغ و مانند کف روی آب است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این امت همراهی با رهبری و دستاوردهای نظام و انقلاب و پاسداشت خون شهدا را همیشه مدنظر دارد و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

زاهدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از امت حزب الله، امت اسلامی و مردم عزیز ایران از هر قشر، گروه، دین، مذهب و آیینی تشکر می کنیم که امروز برای ایران به صحنه آمدند.

پایان پیام/80019/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: مردم از هر قشر و مذهبی برای ایران به صحنه آمدند

زاهدی: مردم از هر قشر و مذهبی برای ایران به صحنه آمدند