مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-11سياسي

سید احمدخاتمی: ملت ایران بر سر حفظ اصول نظام اسلامی متحد هستند


عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه امروز ملت ایران با حضور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن نشان داد که علی رغم اختلاف سلیقه ها، - در اصول و حفظ نظام اسلامی و دفاع از ایران متحد و همدل هستند، شرکت آحاد مختلف مردم در این رویداد را دارای پیام های مختلفی برای جهانیان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در جمع راهپیمان 22 بهمن 1401 در شیراز، با گرامیداشت آغاز چهل و پنجمین سال استقرار نظام اسلامی ایران، بیان کرد: علیرغم آنکه دشمنان این روزها دائم تهدید و تحریک کردند که مردم ما به صحنه نیایید، اما همه آمدند و می بینیم که سومین حرم اهل بیت(ع) همانند دیگر نقاط ایران اسلامی، بار دیگر افتخار آفرید.

او با بیان اینکه راهپیمایی امروز مردم ایران حاوی پیام های هشتگانه برای جهانیان است، افزود: پیام اول این مردم و زبان حال امروز این جمعیت اینست که ما نظام اسلامی را می خواهیم و به نظام دینی مان عشق می ورزیم و آمده ایم بگوییم تا پای جان پای پرچم الله اکبر ایستاده ایم.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه ما ملت ایران همگی یکدل و متحد با هم هستیم، گفت: اختلاف سلیقه بسیار طبیعی است اما برای ملت ایران وحدت در اصول یک اصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید احمدخاتمی: ملت ایران بر سر حفظ اصول نظام اسلامی متحد هستند

سید احمدخاتمی: ملت ایران بر سر حفظ اصول نظام اسلامی متحد هستند